Helderheid en nieuwe ideeën
Advies
Ik breng je op nieuwe ideeën en structureer. Dit is de kern van mijn inzet als adviseur. Vanuit heldere vragen en een andere manier van kijken komt in beeld wat de essentie is, waarop klanten aanhaken. En hoe deze te vertalen is naar concreet handelen in de praktijk. In positionering van producten of diensten, in gedrag en in communicatie.
De toegevoegde waarde van een organisatie of merk is gebaseerd op de relevantie die klanten ervaren; de blik vanuit de afnemer is dan ook leidend in mijn werk. Ik heb een brede ervaring, zowel in profit als non-profit omgevingen.
De vormen en situaties waarin ik advies geef zijn divers: focusgesprekken met ondernemers, begeleiding van teams met communicatievraagstukken en begeleiding van auteurs bij het schrijven van non-fictie boeken.
Een van mijn langer lopende projecten is de boekenserie Handboek voor Talent en Handboek voor Tijd, waarvan ik uitgever ben. Twee opgewekte boeken, door Jan de Dreu en Kees Gabriëls, voor iedereen die het beste van zichzelf wil geven in zijn werk.
Een aantal opdrachtgevers:
Referenties
Lees hier meer referenties
Meer weten of een afspraak maken?
Benieuwd of ik iets voor jouw bedrijf kan betekenen? Neem contact op, ik hoor graag van je.